Goldstine helpt al jaren langbedrijven om meer rendement uit hun sales en marketing te halen. Dit doen wij op verschillende manieren waaronder training en coaching.
Bij de trainingen focust Goldstine op het individu binnen uw organisatie. Doordat wij verschillende type trainingen kunnen geven is er altijd wel een methodiek die aanslaat.
Een belangrijk onderdeel bij al onze trainingen is dat wij ons minder focussen op de vaak al bekende theorieën maar juist veel meer inzoomen op relevantie en toepasbaarheid ervan en op techniek en persoonlijkheid. Gedurende de training nemen we desgewenst de leadgeneratie, de leadkwalificatie, het belscript, de gewenste beltechnieken en al de telefonische contactmomenten door.
Onze trainers kunnen en zullen altijd zelf actief meedoen in de rollenspellen in de try-calls en tijdens de daadwerkelijk telefonische acquisitie en/of de fysieke verkoop gesprekken.
Het is ook mogelijk om als bedrijf een business development coaching traject te doorlopen. Dit is een traject van 4 tot 12 maanden met als hoofddoelstelling de hele sales en gedeeltelijk de marketing naar een hoger rendementsniveau te tillen. Hier wordt onder ander gekeken naar optimalisaties op strategisch en procesniveau bij de leadgeneratie marketing, de acquisitie en de verkoop.
Type trainingen
Online training:
- 1 op 1 trainingen
- Groeps trainingen
Training op locatie:
- 1 op 1 trainingen
- Groeps trainingen.
Het training & coaching traject:
Company Coaching (inclusief Business development traject):
Dit traject bestaat uit een korte analyse, een verbeterplan en uit deeltrainingen per team of juist per persoon.
Tijdsduur per training
De workshop:
1 dagdeel, maximaal 4 uur
De dag training:
Maximaal 7 uur
Het training & coaching traject:
2 x 1 dagdeel
2 weken lang (telefonisch) coaching en begeleiding
of
2 x 1 dag
6 weken lang (telefonisch) coaching en begeleiding
Company Coaching (Business development traject):
4 tot 12 maanden